S ČÍM VÁM POMŮŽEME?

Volutpat est velit egestas dui id ornare arcu odio ut. Gravida in fermentum et sollicitudin ac orci. Massa ultricies mi quis hendrerit.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia desermollit anim metus aliquam eleifend.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim metus aliquam eleifend.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim metus aliquam eleifend.

ThunderBird zálohování

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

V následujících krocích se ukážeme, jak se emaily přesunout do lokální složky na svém počítači pomocí emailového klienta Mozilla Thunderbird. Návod funguje pro připojení emailů přes IMAP.

Vytvoření lokální složky

Jako první krok, je potřeba složku vytvořit. Možností je více ale zde si ukážeme ten nejsnazší postup.

V emailovém klientu máme po levé straně připojené emailové účty. Sjedeme co nejníže kde uvidíme položku „Místní složky„, na tuto položku klikneme pravým tlačítkem a vybereme možnost „Nová složka„.

Vytvoření nové místní složky

Vyskočí na na nás tabulka, kde je potřeba zadat název složky. Složku si pojmenujte libovolně, například „Záloha„. Název bude sloužit pouze pro Vás abyste složku rychleji nalezli.

Vytváření složky
Vytvořená složka

Přesun emailů do lokální složky

Složku máme připravenou, nyní tedy zbývá přesunout samotné emaily ze složky „Doručená pošta“ do složky lokální.

V doručené poště si vybereme konkrétní emaily, které si přejeme zachovat / přesunout nebo můžeme vybrat všechny emaily (klávesová zkratka CTRL+A) a klikneme na ně pravým tlačítkem. Vybereme možnost Přesunout do -> Místní složky -> Zde vyberte Vámi vytvořenou složku (v ukázce se jedná o složku Záloha)

Přesunutí emailů do lokální složky

Pokud jste vše provedli správně dle uvedeného postupu, tak Vám složka „Doručená pošta“ zůstane prázdná (případně zmizí pouze zvolené emaily) a nově se objeví v lokální složce. Následně pokud se podíváte do schránky přes WebMail, tak nenaleznete žádné emaily. Nyní jsme si tedy uvolnili místo na serveru a můžeme přijímat nové emaily.

POMOHL VÁM ČLÁNEK?