S ČÍM VÁM POMŮŽEME?

Volutpat est velit egestas dui id ornare arcu odio ut. Gravida in fermentum et sollicitudin ac orci. Massa ultricies mi quis hendrerit.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia desermollit anim metus aliquam eleifend.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim metus aliquam eleifend.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim metus aliquam eleifend.

Windows Pošta - nastavení

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Dalším emailovým klientem společnosti Microsoft je Pošta. Jedná se o klienta, který je již v základu operačního systému Windows 10.

Nyní si ukážeme rychlý a jednoduchý postup, jak si do tohoto klienta přidat emailovou schránku

Pokud si spustíte klienta a zvolíte „Přidat účet„, tak máte několik možností ale Vy zvolte „Rozšířené nastavení„. Pokud totiž zvolíte pouze „Jiné“ tak s tím tento klient má občas potíže.

Následně je ještě potřeba potvrdit že se jedná o Internetový email

Nyní se nám již otevře okno, kam zadáme údaje emailové schránky.

  • Emailová adresa – Samozřejmě se jedná o název samotné schránky takže například info@domena.tld
  • Uživatelské jméno – Zde zadejte opět název schránky, liší se například v případě lokální domény, nicméně toto není náš případ
  • Heslo – Heslo k emailové schránce, které jste nastavili při vytváření emailové schránky
  • Název účtu – Jedná se o lokální název účtu. který slouží pro Vás k rozlišení účtů, pokud jich máte více, takže například Pracovní email / Soukromý email atp.
  • Zprávy odesílat pod tímto jménem – Jméno, které se zobrazí příjemcům, pokud tedy nechcete aby se zobrazilo „Od: info@domena.tld“ ale například „Od: WEDOS – Podpora„
  • Server příchozí pošty – Zde si vyberete POP nebo IMAP, server zjistíte v zákaznické administraci – detail webhostingu – Tabulka Adresy Služeb nebo Vám jsou také zaslány v emailu, který informuje o zřízení webhostingu.
  • Typ účtu – Dle Vaší volby a zadaného serveru zvolíte IMAP nebo POP3
  • Server odchozí pošty – Zde zadáte SMTP server
  • Ostatní nastavení ponechte ve výchozím stavu, tedy zaškrtnuté

Následně již pouze potvrdíte a nyní se Vám do klienta schránka připojí.

Možné problémy

Problém připojení k serveru – Pokud Vám to napíše problém server (SMTP nebo IMAP/POP3), například že se není možné připojit, tak je server špatný a je potřeba ho překontrolovat nebo může být také špatné heslo.

Problém klienta – Někdy se může stát že je chyba samotné aplikace, v takovém případě se vypíše chyba ve stylu Chyba 0x80004005. S touto chybou Vám ale nepomůžeme jelikož je to problém zařízení. Je tedy potřeba obrátit se na podporu Microsoftu.

POMOHL VÁM ČLÁNEK?