S ČÍM VÁM POMŮŽEME?

Volutpat est velit egestas dui id ornare arcu odio ut. Gravida in fermentum et sollicitudin ac orci. Massa ultricies mi quis hendrerit.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia desermollit anim metus aliquam eleifend.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim metus aliquam eleifend.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim metus aliquam eleifend.

Mail v iOS - nastavení

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Nastavení e-mailového klienta Mail v IOS (tedy iPhone a iPad) pro přijímání a odesílání pošty pomocí protokolů IMAP(POP3) a SMTP.

Pro odesílání a příjímání pošty pomocí e-mailového klienta Mail v IOS je potřeba vytvořit v něm nový poštovní účet. Zde naleznete příslušný návod.

POZOR! Konkrétní názvy IMAP a SMTP serverů pro Váš webhosting se dozvíte v e-mailu o zřízení služby nebo v zákaznickém centru v detailu konkrétního webhostingu.

Přidání emailového účtu

1. Dotkněte se ikony Nastavení na Vašem IOS zařízení

2. V Nastavení vyhledejte položku Hesla a účty

3. v nabídce Hesla a účty se dotkněte položky Přidat účet

4. Z nabízených možností zvolte poslední položku Jiné

Přidání nového účtu

5. V horní části obrazovky pak vyberte možnost Přidat poštovní účet

6. Nyní se Vám zobrazí Průvodce přidáním nového účtu, dle vytvořené schránky.

Průvodce novým účtem

7. Následuje výběr IMAP/POP + SMTP a jeho nastavení.

POZOR! Konkrétní názvy IMAP a SMTP serverů pro Váš webhosting se dozvíte v e-mailu o zřízení služby nebo v zákaznickém centru v detailu konkrétního webhostingu.

Detailní nastavení příchozí pošty

Pro stahování pošty můžete použít buď IMAP, nebo POP3 server. V obou případech je vyžadováno připojení pomocí zabezpečeného – šifrovaného spojení (STARTTLS nebo SSL/TLS).

Jako metodu autentizace (ověření totožnosti) nastavte volbu HESLO.

Pro změnu nastavení příchozí pošty přejděte do: Nastavení -> Hesla a účty -> vyberte konkrétní schránku -> Účet -> Ostatní

Detailní nastavení příchozí pošty

Varianty pro IMAP nastavení:

  • Port 993, Použít SSL ano, ověření totožnosti: heslo
  • Port 143, Použít SSL ano, ověření totožnosti: heslo

Varianty pro POP3 nastavení:

  • Port 995, Použít SSL ano, ověření totožnosti: heslo
  • Port 110, Použít SSL ano, ověření totožnosti: heslo

Detailní nastavení odchozí pošty

Jako metodu autentizace (ověření totožnosti) doporučujeme nastavte volbu HESLO.

Pro změnu nastavení odchozí pošty přejděte do: Nastavení -> Hesla a účty -> vyberte konkrétní schránku -> Účet -> SMTP -> Primární server

Varianty pro SMTP nastavení:

  • Port 587, Použít SSL ano, Ověření totožnosti: heslo
  • Port 465, Použít SSL ano, Ověření totožnosti: heslo
  • Port 25, Použít SSL ano, Ověření totožnosti: heslo

POMOHL VÁM ČLÁNEK?