S ČÍM VÁM POMŮŽEME?

Volutpat est velit egestas dui id ornare arcu odio ut. Gravida in fermentum et sollicitudin ac orci. Massa ultricies mi quis hendrerit.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia desermollit anim metus aliquam eleifend.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim metus aliquam eleifend.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim metus aliquam eleifend.

Mail v MAC OS X - nastavení

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Nastavení e-mailového klienta Mail v MAC OS X pro přijímání a odesílání pošty pomocí protokolů IMAP(POP3) a SMTP.

Pro odesílání a příjímání pošty pomocí e-mailového klienta Mail v MAC OS X je potřeba vytvořit v něm nový poštovní účet. Zde naleznete příslušný návod.

POZOR! Konkrétní názvy IMAP a SMTP serverů pro Váš webhosting se dozvíte v e-mailu o zřízení služby nebo v zákaznickém centru v detailu konkrétního webhostingu.

Přidání emailového účtu

  • V menu aplikace Mail zvolte „Přidat účet…“
  • V otevřeném dialogovém okně zvolte „Jiný účet Mailu…“ a stiskněte tlačítko pokračovat. Zobrazí se další dialogové okno. V tomto okně vyplňte základní údaje k vašemu účtu.
  • Po nastavení údajů klikněte na tlačítko „Přihlásit se“. Zobrazí se dialogové okno do kterého je potřeba zadat požadované informace.

Nastavení příchozí pošty

POZOR! Konkrétní názvy IMAP a SMTP serverů pro Váš webhosting se dozvíte v e-mailu o zřízení služby nebo v zákaznickém centru v detailu konkrétního webhostingu.

Pro stahování pošty můžete použít buď IMAP, nebo POP3 server. V obou případech je vyžadováno připojení pomocí zabezpečeného – šifrovaného spojení (STARTTLS nebo SSL/TLS).

Jako metodu autentizace (pro POP3/IMAP, nebo SMTP) nastavte volbu HESLO.

  • Pro ruční změnu nastavení příchozí pošty přejděte do: Mail > Předvolby > Účty > označte konkrétní účet > Nastavení serveru
  • V následujícím okně najděte položku „Automaticky spravovat nastavení připojení“ a odškrtněte ji. Nyní můžete ručně nastavit příchozí poštu

Varianty pro IMAP nastavení:

  • Port 993, Použít SSL ano, ověření totožnosti: heslo
  • Port 143, Použít SSL ano, ověření totožnosti: heslo

Varianty pro POP3 nastavení:

  • Port 995, Použít SSL ano, ověření totožnosti: heslo
  • Port 110, Použít SSL ano, ověření totožnosti: heslo

Nastavení odchozí pošty

POZOR! Konkrétní názvy IMAP a SMTP serverů pro Váš webhosting se dozvíte v e-mailu o zřízení služby nebo v zákaznickém centru v detailu konkrétního webhostingu.

Ruční nastavení odchozí pošty je ve stejné nabídce

  • Mail > Předvolby > Účty > označte konkrétní účet > Nastavení serveru
  • V následujícím okně najděte položku „Automaticky spravovat nastavení připojení“ a odškrtněte ji. Nyní můžete ručně nastavit odchozí poštu

Varianty pro SMTP nastavení:

  • Port 587, Použít SSL ano, Ověření totožnosti: heslo
  • Port 465, Použít SSL ano, Ověření totožnosti: heslo
  • Port 25, Použít SSL ano, Ověření totožnosti: heslo

POMOHL VÁM ČLÁNEK?